آموزشی برنامه نویسی

ساخت وبلاگ

تا 15 درصد تخفیف ویژه در هایبرید سرور‌های پارس پک

ارسال شده در تاریخ: چهارشنبه, تیر ۳۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

سال‌ها پیش هر زمان صحبت از سرور اختصاصی به میان می‌آمد مشکلاتی مانند عدم امکان اعمال سلیقه در مقادیر سخت افزاری و هزینه‌های گزاف آن سایه سنگینی بر سر مدیران سرور می‌انداخت. تا حدی که بسیاری به دلیل مشکلات هزینه ای چه در مرحله خرید و چه در مرحله نگهداری، یا عطای آن را به لقایش می‌بخشیدند و یا به ناچار به این خرید تن می‌دادند.

Sponsored
همگام با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شرکت‌های دانش بنیان ، رنگ جدیدی به این حوزه از دنیای آی تی نواخته شد.

پارس پک به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان به سهم خود ره آورد هایش را در حوزه سرور اختصاصی و خدمات دیتاسنتر در قالب هایبرید سرور و ماکرو سرور ارائه کرد که مورد استقبال کم نظیر مدیران سرور قرار گرفت تا سلسله موفقیت‌های پارس پک پس از ارائه ابر سرور و خدمات میزبانی ابری امتداد یابد.

تخفیف هایبرید سرور پارس پک

هایبرید سرور‌ها نسل پیشرفته سرور‌های اختصاصی هستند که با هزینه ای مناسب ، قابلیت انعطاف بالایی در پیکره بندی سخت افزاری چه در زمان خرید و چه در زمان ارتقا را دارا می‌باشند. لذا بدون دغدغه از پیش آمد down time‌های بلند مدت ، می‌توانید سخت افزار خود را ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های هایبرید سرور‌ها استفاده از انواع سایز و معماری هارد اعم از SATA ، SSD و RAID است. در کنار تمام این امکانات شما می‌توانید با استفاده از پنل ابر سرور، مدیریت کاملی، چه در دسترسی و چه در مانیتورینگ سرور داشته باشید. از ویژگی‌های پنل ابر سرور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقای آسان سخت افزاری
  • نصب مجدد سیستم عامل تنها در عرض چند دقیقه
  • فایروال ( Firewall ) قدرتمند رایگان در پنل ابری اختصاصی
  • 100 گیگابایت فضای رایگان پشتیبان در موقعیت فیزیکی مستقل از سرور
  • نمودار‌های مانیتورینگ درگیری با هارد دیسک و مصرف ترافیک و پردازنده سرور در دوره‌های زمانی مختلف
  • قابلیت اتصال VNC جهت دسترسی به سرور از لحظه بوت و بدون نیاز به اتصال بر بستر شبکه
  • دسترسی به کلید‌های خاموش، روشن و ریست سخت افزاری سرور
  • گراف‌های روزانه ، هفتگی و ماهیانه: CPU | Bandwidth | IO
  • پنل رایگان ابری: Rebuild | Reboot | VNC | System Rescue
  • انواع کنترل پنل‌های اینترنتی: WebSitePanel | Plesk | DirectAdmin | cPanel | Kloxo
  • انواع سیستم عامل: Linux ( Debian , CentOS , Ubuntu )| Windows Server

با شروع فصل تابستان پارس پک برنامه جدیدی را برای کاهش هرچه بیشتر هزینه‌های سخت افزاری مدیران وب فارسی در نظر گرفته است. و از همین رو شما میتوانید تمامی امکانات فوق را با 15% تخفیف تابستانی دریافت نمایید.

جهت مشاهده کوپن تخفیف کافیست تا  به صفحه هایبرید سرور در سایت پارس پک مراجعه نمایید.

تیم مهندسی و تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان پارس پک هر لحظه در تلاش و تکاپو برای جستجو و خلق بالاترین سطح فناوری است.

از همین امروز کسب و کار خود را بر پایه زیرساخت ابری پارس پک بنا کنید.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 0:52

منتظر دو اندرویدفون فوق‌پیشرفته ضد آب از نوکیا باشید

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, تیر ۲۹ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

افول شرکت فوق محبوب نوکیا در سال‌های پیش از این با نفوذ مایکروسافت به قلب این برند و منع آن از ساخت اسمارت‌فون در طی چند سال گذشته یکی از دراماتیک‌ترین رویدادهای دنیای فناوری را رقم زد. نوکیا اما با پایان یافتن دوره محدودیت آن در سال 2016 دوباره زمزمه‌هایی را مبنی بر ساخت گوشی در همکاری با یک شرکت دیگر آغاز کرد. حالا خبرها حاکی از آن است که باید منتظر دو گوشی بسیار پیشرفته نوکیا باشیم.

خبرهای پیشین به ساخت گوشی نوکیا توسط یک شرکت دیگر تحت عنوان HMD اشاره داشت و با پایان محدودیت این برند می‌توان انتظار داشت که در ابتدای سال آینده میلادی اندرویدفون نوکیا به بازار ارائه شود.

آخرین خبرها در این مورد به دو گوشی پیشرفته نوکیا با سیستم‌عامل اندروید اشاره دارد که یکی با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و دیگری با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی اشاره دارد. در این خبر وضوح هردوی این صفحه‌نمایش‌ها 2K عنوان شده که انتظار مشاهده پنل‌های QHD با فناوری OLED را تقویت می‌کند. نکته جالب‌تر دیگر در مورد این دو گوشی به حضور چبپ‌ست Snapdragon 820 در هر دوی آنها تعلق دارد که در حال حاضر پیشرفته‌ترین راه‌حل پردازشی در گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید. البته با توجه به اینکه برخی خبرها به امکان ارائه این گوشی‌ها در ابتدای سال 2017 اشاره دارد به احتمال فراوان تا آن زمان پروسسورهای قوی‌تری توسط کوالکام به بازار ارائه می‌شود.

اطلاعات در مورد گوشی های اندرویدی نوکیا

تصویر تزئینی

طبق این خبر هر دو گوشی آینده نوکیا که هنوز اطلاعی در مورد نام آنها در دسترس نیست با بدنه فلزی و کیفیت ساخت بسیار بالایی ارائه می‌شود و با برخورداری از استاندارد مقاومت IP68 در برابر غوطه‌وری در آب (حداقل تا عمق 1 متر برای 30 دقیقه) و گرد و خاک مقاوم خواهد بود.

در مورد دوربین صحبت‌ها از یک سنسور 22.6 مگاپیکسلی در گوشی بزرگ‌تر است که برخی منابع از حساسیت بسیار بالای آن یاد کرده و آن را حاصل تحقیقات نوکیا عنوان کرده‌اند. در مورد قیمت این دو گوشی منبع خبر به قیمت 500 دلاری نسخه بزرگ‌تر اشاره کرده و زمان ورود به بازار آنها را اواخر 2016 و سه ماهه اول سال 2017 در کشور چین اعلام کرده است.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:08

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, تیر ۲۹ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

رنگ “ذندگی” خود را با هشتگ ZenColors# به تصویر بکشید و برنده  گوشی Zenfone Selfie باشید شرکت ایسوس در راستای “جستجوی شگفت انگیز ترین رنگ ذندگی” و با کمپین ZenColors# شما را به انتشار تصویرهای خلاق خود، دعوت می کند.

Sponsored

جالب است بدانیم انتخاب نام “ذندگی” برگرفته از سری ذنفون (ZenFone) ایسوس است که در اینستاگرام  با نام “ذن‌لایف” ZenLife.ir@  به معرفی محصولات و کمپین های سری “ذن” میپردازد و کلمه “ذندگی” یادآور شعار “ذندگی با ذن‌فون” است.

کمپین ذندگی ایسوس

برای شرکت در کمپین ZenColors ایسوس میتوانید  تا تاریخ 8 مرداد تصاویر رنگی (عکس یا ویدیو)  خود را که نشان دهنده احساس و عواطف شماست، در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ ZenColors# و تگ صفحه  Zenlife.ir@ به اشتراک بگذارید.

برای آشنایی بیشتر با شرایط شرکت در مسابقه ودیدن نمونه ایی از عکس های مرتبط با کمپین به صفحه ZenLife.ir@ مراجعه کنید.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 23:45

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, تیر ۲۹ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور که به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف ترغیب مخاطبانش به شرکت در امور خیریه، کمپین اینستاگرامی #لبخندبساز را برگزار کرده بود، پس از استقبال بی‌سابقه شرکت‌کنندگان از این کمپین، از تمدید آن تا 14 مرداد 95 خبر داد.

Sponsored

ایرانسل در این کمپین با شعار «بیشتر مهر بورزیم و مهربانیهایمان را سهیم شویم» از مخاطبان خود خواسته است تا با خانواده، دوستان‌، سالمندان، کودکان و نیازمندان مهربان‌تر باشند، آنها را شاد کنند و لبخند بر لبانشان بیاورند، از آن لبخند و لحظه شاد عکس بگیرند و آن را با هشتگ #لبخندبساز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

بر اساس این گزارش، از زمان شروع کمپین لبخندبساز تاکنون بالغ بر 16هزار تصویر با هشتگ #لبخندبساز در اینستاگرام منتشر شده و چهره‌های محبوب و مشهوری از هنرمندان و ورزشکاران نیز در این کمپین شرکت کرده‌اند.

ایرانسل اعلام کرده است که به ازای هر لبخند، 3000 تومان به یک موسسه خیریه کمک می‌کند و برای تشویق هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، جوایز ارزنده‌ای را نیز به قید قرعه به تعدادی از آنان اهدا خواهد کرد.

کمپین لبخندبساز ایرانسل

ایرانسل همچنین در بهار سال 95، کمپین اینستاگرامی دیگری با عنوان بهاروبساز و با شعار «بهترین هدف امسالت رو بساز» برگزار کرده و مخاطبان خود را ترغیب کرده بود تا با تمرکز بر ترویج فرهنگ هدف‌گذاری و بهبود سبک زندگی، برای سال جدید هدفی تعیین کنند. این کمپین میزبان بیش از 3000 قطعه عکس کاربران در هشتگ #بهاروبساز اینستاگرام بود.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 23:45

راه‌اندازی سامانه اطلاع‌ از وضعیت پوشش شبکه ایرانسل

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, تیر ۲۷ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور سامانه ویژه‌ای را به منظور بررسی آسان و سریع وضعیت پوشش شبکه اینترنت همراه (نسل 2، نسل 3 و نسل 4) هر منطقه توسط مشترکان خود راه‌اندازی کرد. بر این اساس، مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *20# (ستاره 20 مربع) از وضعیت خدمات دیتای همراه در محل خود مطلع شوند.

Sponsored

ایرانسل پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر تلفن همراه، شبکه نسل چهارم (4G/LTE) را به عنوان آخرین نسل فناوری ارتباط حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در ایران، در آبان ماه سال 93 در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد. هم اکنون و پس از گذشت 20 ماه، 236 شهر، دهستان و جاده تحت پوشش شبکه نسل چهارم (4G/LTE) ایرانسل قرار دارند. این عدد برای مناطق تحت پوشش نسل سوم (3G) به 1015 می‌رسد.

با استفاده از شبکه نسل چهارم ایرانسل، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از سیم‌کارت‌های نسل جدید یوسیم (Usim)، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند. نسل چهارم یا فورجی، تمام قابلیت‌های مدرنترین گوشی‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، انجام بازی آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌العاده فراهم شده است.

همچنین به منظور دسترسی گسترده‌تر به خدمات LTE، مودم‌های باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های GPRS، EDGE، 3G و 4G همزمان با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل به بازار عرضه شد. این مودم‌ها با هزینه بسیار کمتر، امکان دسترسی به تمامی قابلیت‌های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران مختلف فراهم می‌کنند.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 6:52

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, تیر ۲۷ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

با وجود مشکلات مایکروسافت و روی خوش نشان ندادن اکثر تولیدکننده‌گان اسمارت‌فون به پلتفرم این شرکت هنوز نیز گه‌گاه برخی شرکت‌ها، اسمارت‌فون‌هایی را براساس پلتفرم ویندوز 10 تولید می‌‌کنند. لنوو جدیدترین برندی ست که گوشی هوشمندی را با سیستم‌عامل ویندوز 10 به نمایش گذاشته است. SoftBank 503VL نام این اسمارت‌فون رده متوسط است.

این گوشی البته همانطور که از نام آن مشخص است اختصاصا برای اپراتور SoftBank ژاپن ارائه شده و نباید انتظار چندانی برای ارائه آن به دیگر بازارها داشت. در بخش مشخصات سحت‌افزاری 503VL باید به صفحه‌نمایش 5.0 اینچی 720p دستگاه اشاره کرد که آن را در رده متوسط رو به پایین قرار می‌دهد.

معرفی ویندوز 10 موبایل لنوو softbank 503vl

به چیپ‌ست پردازشی دستگاه اشاره‌ای نشده اما نباید انتظار پروسسورهای پیشرفته‌ای را داشت. حافظه رم دستگاه 3 گیگابایت و  حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. در بخش دوربین‌های گوشی به دو واحد 8 و 5 مگاپیکسلی بر می‌خوریم که در این مورد نیز مشخصاتی در سطح متوسط به چشم می‌خورد. 503VL دارای یک باتری 2,250mAh است.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 6:52

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, تیر ۲۷ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت ZTE امروز از جدیدترین عضو خانواده Small Fresh خود در چین پرده برداشت. این سری که در خارج از چین با نام سری Blade X شناخته می‌شود یکی از پرفروش‌ترین رده محصولات ZTE به حساب آمده و فروش آن به گفته شرکت سازنده تا به امروز از 300 میلیون عدد عبور کرده است. Small Fresh 4 یک گوشی رده میانی با مشخصات مطلوب و قیمتی بسیار مناسب است.

Small Fresh 4 را می‌توان ادامه‌ای بر مدل Small Fresh 3 سال گذشته تلقی کرد و بسیاری از مشخصات آن با بهبود روبرو شده است. Small Fresh 4 یک اسمارت‌فون اندرویدی با صفحه‌نمایش 5.3 اینچی فول اچ‌دی و شیشه با گوشه‌های خمیده (یا افکت 2.5D) است. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین دوم آن 5 مگاپیکسل وضوح دارند.

معرفی گوشی small fresh 4 توسط zte

پردازش در این گوشی با چیپ‌ست 8 هسته‌ای MediaTek MT6753 با پردازنده‌های 1.5 گیگاهرتزی انجام شده و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. این گوشی که از اندروید 6 مارشملو بهره می‌برد دارای یک سنسور اثر انگشت نیز در بخش پشتی و زیر دوربین نیز هست که برگ برنده مهمی در مقابل رقبا به حساب می‌آید.

ZTE این گوشی را با قیمتی در حدود 163 دلار در چین به رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و رز-گلد عرضه می‌کند و با اینکه هنوز زمان و امکان ارائه این گوشی به خارج از چین مشخص نیست اما چون مدل Small Fresh 3 سال گذشته با نام Blade X6 به بازارهای جهانی عرضه شد این بار نیز احتمالا باید انتظار ارائه آن در خانواده Blade را داشت.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 6:52

همه خبرهای آیفون 7: از حذف جک هدست تا باتری جدید

ارسال شده در تاریخ: جمعه, تیر ۲۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

تا زمان رونمایی از آیفون جدید اپل حداقل نزدیک به 2 ماه زمان باقی است در این زمان بار دیگر سیل اطلاعات تایید نشده از منابع مختلف در حال انتشار است اما در یکی دو روز گذشته برخی خبرهای جدید از منابع قابل اطمینان منتشر شده که دورنمای تازه‌ای را برای این گوشی تصویر می‌کنند. با ما همراه شوید تا با هم تمامی این اطلاعات را مرور کنیم.

اولین خبر درمورد آیفون 7 به نام آن تعلق دارد که شاید آیفون 7 نباشد! طبق یک خبر البته هنوز تایید نشده اپل قصد دارد این نام را برای سال 2017 و همزمان با دهمین سالگرد ساخت آیفون در این مجموعه حفظ کند. طببیعتا در حال حاضر نمی‌توان در مورد صحت و سقم این خبر اظهارنظر کرد و به همین علت همچنان چاره‌ای نداریم جز اینکه این گوشی جدید را آیفون 7 بنامیم.

خبرهای جدید در مورد آیفون 7

در خبر بعدی رنگ‌های این گوشی خبرساز شدند؛ پس از اینکه برخی خبرها از امکان ارائه یک آیفون کاملا سیاه‌رنگ سخن گفتند، انتشار تصویری که ادعا شده تمامی رنگ‌های آیفون 7 را به نمایش می‌‌گذارد آب سردی بر پیکر دوست‌داران رنگ مشکی این گوشی که از آیفون 4S به این سو دیگر آیفونی را با این رنگ ندیده‌اند ریخت. این تصویر که در پایین مشاهده می‌شود همان رنگ‌های استاندارد آیفون‌های اخیر اپل را نشان می‌دهد و در صورت صحت، هیچ رنگ تازه‌ای در آنها دیده نمی‌شود.

خبرهای جدید در مورد آیفون 7

پیش از این بارها وجود یا حذف جک هدست در آیفون 7 سوژه خبرهای متعددی شده بود و بسیاری از منابع از حذف آن و برخی منابع دیگر از وجود آن خبر می‌دادند حالا دو سند جدید به روشنی از حذف جک هدست در این گوشی خبر می‌دهند. سند اول یک ویدئوی کوتاه 6 ثانیه‌ای است که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و در آن شاسی گوشی به نمایش گذاشته می‌شود. در این ویدئو در شاسی پایینی اثری از جک هدست دیده نمی‌شود و ظاهرا دو خروجی اسپیکر برای این بخش در نظر گرفته شده است.

سند دیگری که بازهم در Weibo منتشر شده و همزمانی آن با سند قبلی احتمال حذف جک 3.5 میلیمتری هدست را تقویت می‌کند، انتشار تصاویر هدست‌های EarPod اپل با رابط Lightning است که مستقیما درون پورت USB گوشی قرار می‌گیرند.

خبرهای جدید در مورد آیفون 7

خبر آخر که البته به لحاظ اهمیت شاید برای کاربران از سایرین مهم‌تر نیز باشد به باتری گوشی تعلق دارد. لیکر معروف OnLeaks که پیش از این خبرهای متعدد و البته درستی را پیش از معرفی رسمی منتشر کرده است روز گذشته اعلام کرد که آیفون 7 یعنی نسخه 4.7 اینچی آیفون بعدی اپل با بیش از 14 درصد ارتقا ظرفیت باتری از یک باتری جدید 1960mAh بهره می‌برد که در صورت صحت مطمئنا تاثیر محسوسی بر دوام این گوشی که همواره یکی از مشکلات عمومی آیفون‌ها محسوب می‌شود خواهد داشت.

البته ذکر این نکته ضروری است که ارتقا ظرفیت باتری لزوما به معنای ارتقا دوام باتری نیست چرا که افزوده شدن سخت‌افزارهای جدید همچون دوربین‌های دستگاه می‌تواند این تاثیر را خنثی کند.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

منبع 5

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 214 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 19:57

ارسال شده در تاریخ: جمعه, تیر ۲۵ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

کنسول‌های بازی کلاسیکی همچون آتاری، سگا و نینتندو برای هم‌نسلان ما دیوایس‌های فراموش نشدنی بودند که هیچگاه نمی‌توان آنها را با کنسول‌های فوق‌ پیشرفته امروزی با گرافیک‌های مدرن و امکانات متعدد مقایسه کرد. شرکت نینتندو که در طی چند روز اخبر با ارائه بازی Pokemon کاملا بر سرزبان‌ها افتاده در تصمیمی جالب تصمیم گرفته یکی از کنسول‌های محبوب خود را پس از سال‌ها دوباره عرضه کند.

کنسول بازی Mini NES جدید که به راحتی در کف دست جا می‌شود همچنان دارای طراحی کلاسیک بسیار جذابی ست و دسته‌های بازی اوریجینال NES را نیز به همراه خود دارد. در جعبه محتویات این کنسول البته تنها یک دسته قرار گرفته و در صورتی که بخواهید یک دسته دیگر نیز به این مجموعه بیفزایید باید 10 دلار دیگر بپردازید. این کنسول با پورت HDMI با نمایشگر خارجی متصل می‌شود که از این لحاظ تغییر مهمی را تجربه کرده است.

ارائه کنسول کلاسیک نینتندو Mini NES

نکته جالب در مورد دسته‌های این کنسول این است که می‌توان آنها را به کنسول پیشرفته Wii U نیز برای انجام بازی‌های کلاسیک متصل کرد. درون این کنسول هیجان‌انگیز 30 بازی کلاسیک دیده می‌شود که از میان آنها به عناوین خاطره‌انگیزی همچون Super Mario می‌توان اشاره کرد. کل این بازی‌ها شامل این موارد هستند:

Balloon Fight
BUBBLE BOBBLE
Castlevania
Castlevania II: Simon’s Quest
Donkey Kong
Donkey Kong Jr
DOUBLE DRAGON II: THE REVENGE
Dr. Mario
Excitebike
FINAL FANTASY
Galaga
GHOSTS’N GOBLINS
GRADIUS
Ice Climber
Kid Icarus
Kirby’s Adventure
Mario Bros
MEGA MAN® 2
Metroid
NINJA GAIDEN
PAC-MAN
Punch-Out!! ™ Featuring Mr. Dream
StarTropics
SUPER C
Super Mario Bros
Super Mario Bros. ™ 2
Super Mario Bros. ™ 3
TECMO BOWL
The Legend of Zelda
Zelda II: The Adventure of Link

در این کنسول ظاهرا از امکان اتصال کارت حافظه، کارتریج یا هر نوع افزونه دیگری خبری نیست و کاربران باید به همین 30 بازی اکتفا کنند که البته برای قیمت 59,99‌دلاری این کنسول معامله شیرینی به نظر می‌رسد.

ارائه کنسول کلاسیک نینتندو Mini NES

این کنسول در 11 نوامبر (21 آبان 95) به بازار عرضه می‌شود.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 201 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 19:57

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, تیر ۲۲ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت سامسونگ امروز دو مدل جدید را به کلاس On این برند که به صورت اختصاصی در هند در دسترس قرار دارند افزود. On5 Pro‌ و On7 Pro‌ همانطور که از نام آنها مشخص است آپدیتی بر On5 و On7 محسوب می‌شوند که چندی پیش در دسترس قرار گرفتند. تغییرات سخت‌افزاری اندکی در این دو مدل رخ داده اما در عوض با اندروید 6 مارشملو عرضه شده‌اند.

On5 Pro صفحه‌نمایش 5 اینچی 720p و چیپ‌ست پردازشی Exynos 3475 Quad نسل قبلی را با 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی 32 بیتی ARM A7 حفظ کرده اما حافظه رم آن از 1.5 به 2 گیگابایت ارتقا یافته و حافظه داخلی نیز از 8 به 16 گیگابایت رسیده است.

معرفی اسمارت‌فون‌های on5 pro‌ و on7 pro سامسونگ در هند

سایر مشخصات گوشی تغییر نداشته و دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه ، اتصال 4G، پشتیبانی از دو سیم‌کارت همراه با باتری 2600mAh در آن حضور دارند. On5 با اندروید 6 در دو رنگ مشکی و طلایی با قیمتی در حدود 137 دلار به بازار هنئ عرضه شده است.

شرایط در On7 Pro نیز به همین صورت تکرار شده جایی‌که صفحه‌نمایش 5.5 ایچی 720p و چیپ‌ست Qualcomm MSM8916 حاوی 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی ARM A53 در آن بدون تغییر بوده است. رم 1.5 و حافظه 8 گیگابایتی اینک به رم 2 گیگی و حافظه 16 گیگابایتی تبدیل شده و دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی نیز تغییری را نشان نمی‌دهند.

معرفی اسمارت‌فون‌های on5 pro‌ و on7 pro سامسونگ در هند

اندروید 6 بزرگ‌ترین تغییر قابل اشاره به جز موارد گفته شده است و باتری نیز همچنان 3000mAh ظرفیت دارد. On7 Pro در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی با قیمت 167 دلار به بازار هند عرضه شده است.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 8:59

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, تیر ۲۲ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت هواوی صاحب‌امتیاز برند محبوب آنر امروز از جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل این برند با نام honor 8 رونمایی کرد. این گوشی که به نوعی آپدیتی بر نسل ششم و هفتم این خانواده به شمار می‌رود از مشخصات سخت‌افزاری پیشرفته‌ای برخوردار بوده و به عنوان جذاب‌ترین نکته در مورد آن باید به حضور دو دوربین 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی همانند P9 اشاره کرد.

صفحه‌نمایش honor 8 یک نمونه 5.2 اینچی فول اچ‌دی است و در بخش پشتی آن دو دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2‌ دیده می‌شود. دوربین دوم بالای صفحه‌نمایش نیز یک نمونه 8 مگاپیکسلی فاقد فوکوس خودکار خواهد بود. بزرگ‌ترین تفاوت honor 8 با P8 بدون شک به بخش پردازشی آنها تعلق دارد که به جای پروسسور قدرتمند Kirin 955 حاضر در P9‌، در این مدل از چیپ‌ست قدیمی‌تر Kirin 950 استفاده شده است. در این چیپ‌ست 4 هسته 2.3 گیگاهرتزی ARM A72‌ و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی A53 وظیفه پردازش را بر عهده دارند.

معرفی honor 8 هواوی

حافظه رم دستگاه حداکثر 4 گیگابایت بوده و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. این گوشی دارای دو اسلات سیم‌‌کارت است اما از بین سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه جانبی طبق معمول باید یکی را انتخاب کرد. باتری دستگاه 3000mAh ظرفیت دارد و پورت USB آن نیز از نوع Type-C است.

معرفی honor 8 هواوی

honor 8 با ضخامت تنها 7.45 میلیمتری دیوایس کاملا Slim‌ و باریکی محسوب می‌شود و وزن 153 گرمی آن نیز چندان بیش از اندازه سنگین نیست. سنسور اثر انگشت در بخش پشتی و ارائه با اندروید 6 مجهز به پوسته EMUI 4.1 سایر نکات قابل ذکر در مورد این گوشی را که به رنگ‌های سفید صدفی، طلایی، مشکی، صورتی و آبی ارائه می‌شوند را تشکیل می‌دهند. نسخه 3 گیگابایتی با 32 گیگابایت حافظه داخلی این مدل نزدیک به 298 دلار قیمت دارد و در صورت انتخاب حافظه رم 4 گیگابایتی و حفظ 32 گیگابایت حافظه داخلی قیمت دستگاه به 343 دلار افزایش می‌یابد. در نهاست گران‌ترین نسخه این مدل با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 373 دلار قیمت دارد. هنوز در مورد زمان احتمالی ارائه این مدل به بازارهای جهانی صحبتی به میان نیامده است.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 8:59

ارسال شده در تاریخ: سه شنبه, تیر ۲۲ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

پروسسور کوالکام اسنپ‌دراگون 820 در حال حاضر پیشرفته‌ترین راه‌حل پردازش موبایلی در میان دیگر چیپ‌ست‌های موبایلی به حساب می‌آید. شرکت کوالکام امروز از جدیدترین چیپ‌ست خود با نام Snpadragon 821 رونمایی کرد که به گفته شرکت سازنده آپدیتی تکمیلی بر اسنپ‌دراگون 820 محسوب شده و نمی‌توان آن را یک چیپ‌ست کاملا جدید تلقی کرد.

جدید نبود Snapdragon 821 به میزان زیادی به یکسان بودن هسته‌های پردازشی آن نسبت به Snapdragon 820 تعلق دارد جایی‌که هر دو پروسسور از هسته‌های کاستوم کوالکام موسوم به Kryo بهره می‌برند. تغییر بزرگ در این میان به فرکانس هسته‌های قوی‌تر تعلق دارد که از 2.15 گیگاهرتزی در 820 اینک به 2.4 گیگاهرتز رسیده است. پردازشگر گرافیکی Adreno 530 نیز با اینکه تغییری نکرده اما از فرکانس کلاک بالاتری بهره می‌برد.

معرفی چیپ ست کوالکام اسنپدراگون 821

در دو هسته ضعیف‌تر این چیپ‌ست که در Snpadragon 820 از فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره می‌بردند نیز در Snpadragon 821 تغییر مهمی رخ داده و فرکانس آنها به 1.8 و حتی 2.0 گیگاهرتز نیز خواهد رسید.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 8:59

ارسال شده در تاریخ: جمعه, تیر ۱۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

زمانی که سال گذشته در پرچمداران سری S6 سامسونگ، این برند اسلات حافظه را همانند اپل به کناری گذاشت کمتر گسی فکر می‌کرد که سامسونگ نه‌تنها بار دیگر در پرچمداران جدید خود به سراغ این فناوری برود بلکه در زمینه تولید کارت‌های حافظه پر سرعت نیز سرمایه‌گذاری کند. سامسونگ امروز جدیدترین محصول خود در این کلاس یعنی کارت‌های حافظه UFS را رونمایی کرد.

کارت‌های حافظه سامسونگ براساس استاندارد JEDEC Universal Flash Storage (UFS) 1.0 طراحی شده‌اند و می‌توان آنها را اولین نمونه در نوع خود تلقی کرد. این کارت‌ها که در چهار ظرفیت 32/64/128/256 گیگابایتی عرضه می‌شوند طبق استاندارد UFS از سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی بهره می‌برند که طبق ادعای سامسونگ این سرعت در خواندن به رقم 530MB/s و در نوشتن به 170MB/s می‌رسد که بسیار از همتایان پر سرعت خود در کلاس SD های UHS-II بالاتر است.

معرفی اولین کارت حافظه ufs دنیا توسط سامسونگ

شکل ظاهری کارت‌ها در نگاه اول مشابه microSDهای معمول به نظر می‌رسد اما با اندکی دقت در طراحی کارت، شکل متفاوتی در باله‌های جانبی دیده می‌شود و از آن مهم‌تر کانکتورهای بخش پشتی به کل از آنچه در کارت‌های حافظه SD و microSD‌ تا به امروز دیده‌ایم متفاوت است. بدین‌ترتیب نگفته پیداست که کارت‌های UFS جدید سامسونگ با اسلات‌های microSD‌ معمول هماهنگی نداشته و نمی‌توان از آنها در گوشی‌های فعلی بهره برد.

معرفی اولین کارت حافظه ufs دنیا توسط سامسونگ

در حال حاضر هیچ دیوایس موبایلی و غیر موبایلی از این استاندارد برای کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند اما به احتمال فراوان در آینده نزدیک برندها و شرکت‌های مختلف و البته خود سامسونگ از این فناوری در گوشی‌های هوشمند نسل‌های بعدی خود بهره می‌برند.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 15:12

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, تیر ۲۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

پس از مدت‌ها انتظار برای برقراری اتصال امن با انکریپشن در هر دو سمت فرستنده و گیرنده پیام، فیس‌بوک امروز اعلام کرد که این قابلیت به اپلیکیشن‌های iOS‌ و اندروید افزوده شده است. اهمیت مسنجر فیس‌بوک را علاوه بر محبوبیت آن باید در ارائه آن برای پلتفرم‌های مختلف و زیبایی‌های ظاهری جست‌وجو کرد. این مسنجر به جز این موارد اینک محلی امنی برای تبادل اطلاعات نیز محسوب می‌شود.

مدت زمان نسبتا زیاد طول کشید تا فیس‌بوک قابلیت کد گذاری دو طرفه یا end-to-end encryption را برای مسنجر فیس‌بوک عملیاتی کند. البته این پروسه هنوز به صورت عمومی در اختیار همگان قرار نگرفته و در فاز اول تنها برخی از کاربران به صورت تستی و اصطلاحا trial از آن بهره‌مند شده‌اند. این فاز از امروز آغاز می‌شود و به تدریج در سرتاسر دنیا در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

افزوده شدن گزینه انکریپشن end-to-end به مسنجر فیسبوک

ذکر این نکته بسیار اهمیت دارد که در حال حاضر کد گذاری پیام‌ها تنها در اپلیکیشن‌های مسنجر فیس‌بوک در اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و در نسخه دسک‌تاپی و tab چت در خود سایت ارائه نشده است. این قابلیت تنها روی یک گوشی موبایل فعال می‌شود که در آن یک کد یکتا برای کاربر ارسال می‌شود.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 15:12

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, تیر ۲۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

روز گذشته شرکت سامسونگ گوشی بسیار بزرگ J Max را با صفحه‌نمایش 7 اینچی به معرض نمایش گذاشت ظاهرا این مدل تنها نمونه معرفی شده به کلاس J نبوده و امروز نمونه کاملا ساده‌تری به نام J1 Ace Neo نیز در سایت آفریقای جنوبی این برند در دسترس قرار گرفته است. J1 Ace Neo همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد اسمارت‌فونی ساده در کلاس Entry-level است.

صفحه‌نمایش این گوشی یک نمونه 4.3 اینچی با وضوح تنها 800×480 پیکسل است اما فناوری ساخت آن امیدوارکننده و از نوع Super AMOLED ‌در نظر گرفته شده که از همین ابتدا خیال کاربران را از کنتراست، رنگ و زاویه دید آسوده می‌سازد. دوربین اصلی گوشی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز بالای صفحه‌نمایش آن دیده می‌شود. در بخش پردازشی گوشی از یک چیپ‌ست چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی استفاده شده و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی (که نزدیک به 4.4 گیگابایت آن در اختیار کاربران قرار دارد) سایر گزینه‌های قابل اشاره در این قسمت را تشکیل می‌دهند. اسلات حافظه با امکان ارتقا تا 128 گیگابایت نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

معرفی سامسونگ گلکسی j1 ace neo

باتری این مدل دارای ظرفیت 1900 میلی آمپر ساعت است و در سه رنگ آبی، سفید و مشکی ارائه می‌شود. قیمت و ورژن اندروید دستگاه و احتمال حضور آن در دیگر بازارهای جهانی هنوز مشخص نشده است.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 15:12

ارسال شده در تاریخ: جمعه, تیر ۱۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

زمانی که سال گذشته در پرچمداران سری S6 سامسونگ، این برند اسلات حافظه را همانند اپل به کناری گذاشت کمتر گسی فکر می‌کرد که سامسونگ نه‌تنها بار دیگر در پرچمداران جدید خود به سراغ این فناوری برود بلکه در زمینه تولید کارت‌های حافظه پر سرعت نیز سرمایه‌گذاری کند. سامسونگ امروز جدیدترین محصول خود در این کلاس یعنی کارت‌های حافظه UFS را رونمایی کرد.

کارت‌های حافظه سامسونگ براساس استاندارد JEDEC Universal Flash Storage (UFS) 1.0 طراحی شده‌اند و می‌توان آنها را اولین نمونه در نوع خود تلقی کرد. این کارت‌ها که در چهار ظرفیت 32/64/128/256 گیگابایتی عرضه می‌شوند طبق استاندارد UFS از سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی بهره می‌برند که طبق ادعای سامسونگ این سرعت در خواندن به رقم 530MB/s و در نوشتن به 170MB/s می‌رسد که بسیار از همتایان پر سرعت خود در کلاس SD های UHS-II بالاتر است.

معرفی اولین کارت حافظه ufs دنیا توسط سامسونگ

شکل ظاهری کارت‌ها در نگاه اول مشابه microSDهای معمول به نظر می‌رسد اما با اندکی دقت در طراحی کارت، شکل متفاوتی در باله‌های جانبی دیده می‌شود و از آن مهم‌تر کانکتورهای بخش پشتی به کل از آنچه در کارت‌های حافظه SD و microSD‌ تا به امروز دیده‌ایم متفاوت است. بدین‌ترتیب نگفته پیداست که کارت‌های UFS جدید سامسونگ با اسلات‌های microSD‌ معمول هماهنگی نداشته و نمی‌توان از آنها در گوشی‌های فعلی بهره برد.

معرفی اولین کارت حافظه ufs دنیا توسط سامسونگ

در حال حاضر هیچ دیوایس موبایلی و غیر موبایلی از این استاندارد برای کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند اما به احتمال فراوان در آینده نزدیک برندها و شرکت‌های مختلف و البته خود سامسونگ از این فناوری در گوشی‌های هوشمند نسل‌های بعدی خود بهره می‌برند.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 8:05

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, تیر ۲۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

پس از مدت‌ها انتظار برای برقراری اتصال امن با انکریپشن در هر دو سمت فرستنده و گیرنده پیام، فیس‌بوک امروز اعلام کرد که این قابلیت به اپلیکیشن‌های iOS‌ و اندروید افزوده شده است. اهمیت مسنجر فیس‌بوک را علاوه بر محبوبیت آن باید در ارائه آن برای پلتفرم‌های مختلف و زیبایی‌های ظاهری جست‌وجو کرد. این مسنجر به جز این موارد اینک محلی امنی برای تبادل اطلاعات نیز محسوب می‌شود.

مدت زمان نسبتا زیاد طول کشید تا فیس‌بوک قابلیت کد گذاری دو طرفه یا end-to-end encryption را برای مسنجر فیس‌بوک عملیاتی کند. البته این پروسه هنوز به صورت عمومی در اختیار همگان قرار نگرفته و در فاز اول تنها برخی از کاربران به صورت تستی و اصطلاحا trial از آن بهره‌مند شده‌اند. این فاز از امروز آغاز می‌شود و به تدریج در سرتاسر دنیا در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

افزوده شدن گزینه انکریپشن end-to-end به مسنجر فیسبوک

ذکر این نکته بسیار اهمیت دارد که در حال حاضر کد گذاری پیام‌ها تنها در اپلیکیشن‌های مسنجر فیس‌بوک در اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و در نسخه دسک‌تاپی و tab چت در خود سایت ارائه نشده است. این قابلیت تنها روی یک گوشی موبایل فعال می‌شود که در آن یک کد یکتا برای کاربر ارسال می‌شود.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 8:05

ارسال شده در تاریخ: یکشنبه, تیر ۲۰ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

روز گذشته شرکت سامسونگ گوشی بسیار بزرگ J Max را با صفحه‌نمایش 7 اینچی به معرض نمایش گذاشت ظاهرا این مدل تنها نمونه معرفی شده به کلاس J نبوده و امروز نمونه کاملا ساده‌تری به نام J1 Ace Neo نیز در سایت آفریقای جنوبی این برند در دسترس قرار گرفته است. J1 Ace Neo همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد اسمارت‌فونی ساده در کلاس Entry-level است.

صفحه‌نمایش این گوشی یک نمونه 4.3 اینچی با وضوح تنها 800×480 پیکسل است اما فناوری ساخت آن امیدوارکننده و از نوع Super AMOLED ‌در نظر گرفته شده که از همین ابتدا خیال کاربران را از کنتراست، رنگ و زاویه دید آسوده می‌سازد. دوربین اصلی گوشی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز بالای صفحه‌نمایش آن دیده می‌شود. در بخش پردازشی گوشی از یک چیپ‌ست چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی استفاده شده و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی (که نزدیک به 4.4 گیگابایت آن در اختیار کاربران قرار دارد) سایر گزینه‌های قابل اشاره در این قسمت را تشکیل می‌دهند. اسلات حافظه با امکان ارتقا تا 128 گیگابایت نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

معرفی سامسونگ گلکسی j1 ace neo

باتری این مدل دارای ظرفیت 1900 میلی آمپر ساعت است و در سه رنگ آبی، سفید و مشکی ارائه می‌شود. قیمت و ورژن اندروید دستگاه و احتمال حضور آن در دیگر بازارهای جهانی هنوز مشخص نشده است.

منبع

- - , .
.

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 8:05

ارسال شده در تاریخ: جمعه, تیر ۱۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت انویدیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان کارت‌های گرافیک کامپیوتری امروز از جدیدترین نسل گرافیک‌های این برند و جایگزینی برای مدل GTX 960 سال گذشته پرده برداشت. مدل جدید که به عنوان جدیدترین نمونه در سری جدید 10 گرافیک‌های این برند به حساب می‌آید GeForce GTX 1060 نام دارد که بر مبنای ماژول جدیدا معرفی شده AMD موسوم به RX 480 ساخته شده است.

GTX 1060 را می‌توان جدیدترین نسل گرافیک‌های انویدیا بر مبنای معماری پاسکال این شرکت قلمداد کرد که به گفته شرکت سازنده تا 3 برابر کارایی بالاتری را نسبت به نسل قبلی آن (GTX 960) ارائه می‌کند. این ارتقا با اینکه شرکت سازنده از 2 برابر بهبود کارایی در بازارهای معمول دو بعدی سخن گفته است بیش از همه چیز در واقعیت مجازی یا VR رخ می‌دهد که نشان از اهمیت این فناوری در بین سازندگان بازی دارد.

معرفی کارت گرافیک nvidia gtx 1060

GTX 1060 از 1280 هسته CUDA با فرکانس پایه 1506 مگاهرتز بهره می‌برد که امکان ارتقا و اورکلاک تا فرکانس 1708 مگاهرتز را نیز ارائه می‌کنند. حافظه این کارت 6 گیگابایت از نوع GDDR5 با باس 192 بیتی و پهنای باند 192GB/s است. در بخش ارتباطات این کارت از یک پورت DisplayPort 1.4U d، یک HDMI 2.0b و اتصال DVI استفاده شده که از حروچی تصویر تا رزولوشن 8K تا 60 هرتز پشتیبانی می‌کنند. توان مصرفی این کارت که از پورت جداگانه 6 پینی تامین می‌شود رقم قابل ملاحظه 120 وات است.

GTX 1060 طبق انتظار از فناوری‌های مختلف Nvidia نظیر Ansel، G-Sync، GPU Boost 3.0 و GameStream پشتیبانی می‌کند اما در کمال تعجب در نبود پشتیبانی از SLI نمی‌توان از آن به صورت جفتی استفاده کرد. طبق معمول این مدل هم به صورت عرضه توسط خود انویدیا و هم ساخته شده توسط دیگر OEMها به بازار عرضه می‌شود که قیمت آن در حالت اول 299 دلار و در حالت دوم از حوالی 249 دلار آغاز می‌شود.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 191 تاريخ : شنبه 19 تير 1395 ساعت: 3:02

معرفی دوربین پرچمدار بدون آینه فوجی‌فیلم: X-T2

ارسال شده در تاریخ: جمعه, تیر ۱۸ام, ۱۳۹۵

تعداد نظرات: بدون دیدگاه

شرکت فوجی‌فیلم شاید در بین برترین سازندگان دوربین‌های DSLR دنیا در کنار برندهایی چون کانن،‌ نیکون و پاناسونیک قرار نداشته باشد اما این شرکت در کلاس دوربین‌های بدون آینه پیشرفته یکی از مهم‌ترین نام‌های حال حاضر دنیای تصویر به حساب می‌آید. این شرکت امروز از جدیدترین دستاورد خود در کلاس بدون آینه و مدل جدید خانواده X موسوم به X-T2 پرده برداشت.

ویژگی جذاب اصلی این دوربین پیش از اینکه به سایر موارد در آن بپردازیم بی‌شک به امکان برداشت ویدئو با وضوح 4K با 30 فریم در ثانیه تعلق دارد که قابلیتی تازه‌ در سری X تولیدات فوجی‌فیلم‌ به حساب می‌آید. X-T2 دارای یک سنسور APS-C X Trans CMOS III با وضوح 24.3 مگاپیکسل است و پردازنده آن با نام X-Processor Pro نامیده می‌شود. صفحه‌نمایش دستگاه که به بالا و پایین و کناره‌ها حرکت می‌کند یک نمونه 3.0 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه بوده و یک چشمی الکترونیکی OLED با اندازه 0.48 اینچ و رزولوشن 2.36 میلیون نقطه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

معرفی دوربین بدون آینه فوجی فیلم x-t2

در بخش امکانات تصویری این دوربین باید به سیستم اتوفوکوس بهبود یافته 325 نقطه‌ای دارای 91 زون فوکوس اشاره کرد و پیکسل‌های سیستم اتوفوکوس Phase detection در آن نیز 40 درصد از کل فضای سنسور را به خود اختصاص داده‌اند. بدین‌ترتیب ضمن دقت بالا با سرعت بسیار بالایی نیز در فوکوس روبرو هستیم که به گفته شرکت سازنده تنها 0.06 ثانیه به طول می‌‌انجامد.

معرفی دوربین بدون آینه فوجی فیلم x-t2

بدنه دوربین در برابر گرد و خاک و رطوبت مقاوم است و در آن 63 نقطه مقاوم‌سازی شده در برابر آب و هوا در نظر گرفته شده است. این دوربین به وای‌فای مجهز بوده و عدد حساسیت یا ISO‌ در آن نیز تا 6400 قابل افزایش است. قیمت بدنه تنهای Fuji Film X-T2 که در ماه سپتامبر به بازار عرضه می‌شود 1,599 دلار در نظر گرفته شده که در صورت افزوده شدن یک کیت لنز XF18-55 به این مجموعه قیمت آن به 1,899 دلار افزایش می‌یابد.

منبع

آموزشی برنامه نویسی...
ما را در سایت آموزشی برنامه نویسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی source بازدید : 198 تاريخ : شنبه 19 تير 1395 ساعت: 3:02